Friday, October 13, 2006

Weekend yg dinanti!

Baru je abis berbuka..tadi balik keje rajin betoi..x pernah aku serajin ini..heheheh..siap buat "pegedel" dan kerabu mangga..hari nie simple je lauk..eloklah x membazir...so lauk semua habis..maklumlah my bro dan sis ada sekali...seronok tgk anak2 sedara aku berbuka...mak depa buat gulai udang..mak aku masa gulai tempoyak ikan keli..last2 budak2 tu kejekan gulai tempoyak je..mmg lauk fave mereka...

Entah mengapa sejak abis class nie..weekend mmg dinanti..yelah dah 5 hari keje.inilah masa nk berehat..byk plan minggu nie..tak tau tercapai ke tidak semua.hahaha..esp bab mengemas bilik..

hari nie mak aku cakap kat radio pahang..ada advertisement co aku..biasalah bila keje involve service to public nie..siap sebut nama dan hp aku lagi..minta2 xde org yg x berkenaan call..

ok selamat bercuti kekawan..have a nice weekend dan manfaatkanlah ramadan yang tinggal 10 hari ini..lebih2 lagi malam lailatul qadar akan jatuh di antara 10 hari terakhir ini..malam seribu rahmat..selamat berbuka and take care..

2 comments:

Norliana Abdul Rahman said...

perghh!1 glamer ko ika... masuk radio!!

tok aki said...

glamour ke ape...sekrg nie phobia bunyi hp..hahaha..