Tuesday, October 17, 2006

Geramnyeeee....:((((

Baru balik dari Raub. Tadi ada taklimat dengan pekerja. Sampai je rumah dalam kol 545pm. Hari ini hari gaji. Legalah sikit.Tapi raya tahun ini mmg yg paling kurang aku kurang keluar duit coz pitisnya sikit..kecian tahun nie. Selalunya adalah tunggakan increament tapi tahun lepas punya increament x dapat lagi. sadisss...

Biasalah bayar bil semuanya bila dapat gaji. Baru sat tadi buka bil TM..aku ada 2 bil. Satu bil phone mak dan satu lagi phone rumah. Rumah mmg sikit lerr coz jarang sekali guna..biasanya for internet only. Ya Allah! bila buka je bil phone mak..
RM688.55!!!!! Betoi ke bil nie???

Bila aku check details mmg sah adik lelaki aku; boboy telah salah guna...No hp semuanya sama...dalam sehari more than 10xs buat call.....
Geramnyeeee.

Sapa nak bayar bil nie??? After call adik ipar aku...aku dapat idea...Kalau nak cakap kejam..kejamlah..Tahun nie no duit raya for him...semua duit raya yg abang and kakak nak bagi die, semuanya akan digunakan utk bayar bil nie...Padan muka dia...Ada hp sendiri tapi guna mak punya..aku belikan mak hp untuk kesenangan mak buat and recieve call...

Itulah bahananya org tgh angau..baru 15 tahun tapi dah pandai main2 cinta...Nanti dia, malam karang after terawih aku basuh dia...sekarang nie x boleh lagi...coz tgh geram taha maksima...selamat berbuka.

2 comments:

Norliana Abdul Rahman said...

amboi adik ko ika... samapi dekat 700 bil, kalau aku pon ngamuk!!

tok aki said...

pandai die..tau aku tgh marah kt die..siap tido rumah cousin aku mlm tadi...call hp die pun x angkat..