Monday, October 23, 2006

Selamat Hari Raya Aidilfitri


Tamat sudah bulan Ramadan. Syawal menjelang pula. Sempena bulan yg mulia ini, terimalah salam kemaafan dari saya sekeluarga buat semua sahabat handai, kenalan serta saudara mara tidak kira di mana anda berada. Halalkan makan dan minum, terkasar bahasa, terasa, tersinggung dsb.

Saya dah bercuti mulai hari ini. Dari last week nak update blog tapi no time bcoz so busy dgn house cleaning. Maklumlah weekend sentiasa ada class. Tiada masa nak kemas rumah. about my bro, I already maafkan dia. Pandai dia, balik rumah bila my amarah reda. anyway saya dera dia habis-habisan assist me to do the house cleaning.

Tommorow activity, of course pergi rumah saudara mara. Last year tiada kesempatan coz kena kerja. Walaupun cuti kerja still jalan. Orang tengok mesti cakap saya ni gila! Apa nak buat kerja untuk masyarakat. Everyday dari 23-26/10, kena update my boss daily operation. For exp, Berapa lori, aduan dsb.Twice a day pulak tu.

Ok gang...selamat beraya. 31/10 nie MC ada open house raya. All students are invited.Mula ingat nak pergi but that day ada meeting. However kita kena confirm dgn MC jika nak hadir. selamat malam..ZZZZZzzzzzzzzzzzz :)))))

1 comment:

Norliana Abdul Rahman said...

eh MC buat open house ek?
apsal aku tak tau? uwaaaaaa!!!