Monday, October 30, 2006

Lepas cuti panjang...

Hari ini...memang malas nak pergi kerja. Actually saya dah mula kerja jumaat lepas tapi tidak buat apa pun..makan kuih raya dan adalah pergi melawat kawasan kerja di karak. Maklumlah tahun lepas banyak terima aduan dari tempat ini. Alhamdulillah tahun ini kutipan sampah tiada masalah.

Hari isnin, pagi-pagi dapat sms reminder mesyuarat dgn JKKK kampung bukit piatu. Kampung yg paling aktif buat aktiviti. Saya lihat kalau setiausahanya aktif mmg hiduplah JKKK tu. So hari ini mmg busy jugalah. After meeting siapkan laporan kerja dsb. Org kanan saya bercuti hari ini. Dia mmg expert bab teknikal esp kerosakan kenderaan. Hari ini dan hari seterusnya b4 9am kena sms report availability of vehicles. Teruk sikitlah hari ini kena call sendiri sana sini tanya ttg lori. Aduh letih jugalah hari ini.

Saya ada seorang boss di HQ suka hantar sms malam-malam buta atau call malam-malam buta tanya ttg kerja. Dia cakap dia bawa kerja balik ke rumah so kalau ada pertanyaan tu, itulah sobab dia call malam2. Aduh, saya tidak tahan orang ini macam lerr..Kalau off hp, nanti dia cakap kita ini kureng responsibility pulak. so layan jelah.. siap boleh dengar anak dia menangis` lagi..hahaha..kecian anak bini dia..

Ok stop mengutuk boss..x baik kan. Latest news, kak win bagi tau 2/11 result MBA kluar...berdebar-debar pulak rasanya. 4/11 class nak mula. Jgn lupa ok.

No comments: