Friday, November 03, 2006

Siapkan kerja....

Hari ini saya org last balik and bukan hari ini sahaja memang selalunya memang macam tu. Tetapi berbanding masa buat akaun dahulu, sekarang ini cepat sikitlah. Dulu paling cepat kol 630pm lerr. Ada banyak kelebihan juga kerja sekarang walaupun selalu saya dok fikir nak tukar kerja. So before nak tukar kerja kena buat SWOT analysis dululah..hahaha..mentang2lah study management..semuanya perlu buat analisis..

Hari ini juga saya sudah naik angin sama satu orang thru phonelah. Pasal kejalah. Tapi xdelah keluar perkataan yg x elok..Saya cuma membebelkat dia nonstop, tak bagi dia cakap langsung..and finally saya cakap ok and off hp..teruk kan??(liana, mcm aku cakaplah, masa dah reda anger baru nyesal).

My assistant pula hari ini sakit gigi and minta emergency leave. So sorang2 lah hari nie kat bilik. Boring2..

Esok dah mula kelas but on sunday still boleh jolly coz class postpone..To kawan2 semua enjoy your weekend..sure banyak open house minggu nie..

No comments: