Thursday, November 02, 2006

Hospital dan result..

Baru balik dari Temerloh. Pergi hospital temerloh melawat mak sedara. Terpaksa ambil emergency leave hari ini coz tgh malam dapat sms cakap mak sedara dah 2 hari masuk wad. (So terpaksalah cancel plan jumpa pekerja). Pengsan kat rumah anak dia kat subang. Masa tu dia pergi teman anaknya yg tiada cuti raya. My cousin tu nurse di SJMC. Anak gie keja tinggallah dia sorang kt rumah. Then jatuh pengsan. Bila anak dia balik, kunci x bawa. Ketuk pintu x jawab. Minta tolong jiran mat2 indon yg tgh bersiap nk gie kerja. Siap pecah pintu. Lama juga mak sedara aku tu pengsan. Immediately bawa gie SJMC sekejap. after that bawa balik kampung. Doktor cakap kalo lambat sikit mesti kena strok. Mak sedara saya tu mmg ada sakit diebetes, jantung and darah tinggi.

Sesat juga cari hospital temerloh coz first time gie sana. Rupa2nya dekat tepi jln je. Luaran mmg cantik but yg kurengnya toilet kotor serta fasiliti dalamnya ada yg rosak. Sign jalan utk parking and keluar pun kelakar. Last2 saya ikut suka je..Sayangnye duit rakyat abis banyak tapi kualiti tiada. Ini mcm kes masjid baru bandar raub...bilik mandi kena kunci dari luar coz pintu pasang terbalik. Saiz toilet pula x sesuai org saiz besar ..mmg seksa nk buang hadas kecil..sayang2...

anyway, alhamdulillah mak sedara saya tu nampaknya dah sihat sikit..legalah juga hati kita org. Balik tu singgah satu pasar raya nie..namanya Cowboy..kat melaka ada satu..dalamnya mmg mcm cowboy lerrr...saya kena layan anak sedara sorang nie coz nak bagi chance mak saya tgk barang..namanya amar..umur 2 tahun.mmg nakal..x boleh duduk diam.

about my result, as expected..syukur alhamdulillah..study pun last minute...azam final semester nk improve lagi..

ok till now..

2 comments:

Norliana Abdul Rahman said...

ika...dah masuk final sem ni lupakan jer la niat nak study awal tu....heheh

tok aki said...

itulah azam aku every sem and selalu x buat..:)))