Friday, September 15, 2006

Tercabar....

dah beberapa hari x update blog ini...selalunya aku update kat rumah tapi biasalah streamxy..kadang2 ok..kadang2 kong...bila ada banyak idea..mesti x boleh masuk..so nie tgh curik waktu keje utk update..sekejap je..sat lagi ada meeting..

akhir2 aku rase tercabar dengan perangai pekerja2 bawahan...menguji betoi kesabaran..masa tulah rase bestnye kalo aku ada kat tempat lain..tgh bercuti..heheh..x cukup2 nak cuti..tahun nie je dah jalan ke kuching and langkawi..

mmg mencabar betoi keje nie..kalo x fikir panjang..mmg nak cari keje lain..tapi bila aku pikirkan ini masa nak gather experience working with ppl yang paling susah nak handle..

ok chow..now korum dah cukup utk start meeting..masa utk membebel kat budak2 aku nie..

2 comments:

tok aki said...

testing...

tok aki said...

testing 2