Sunday, September 24, 2006

1st Day of Ramadan

Salam buat semua sahabat2ku...

Selamat Mengerjakan ibadah puasa...hari ini adalah last class aku..next week on 1/10 ada exam. Then on 7/10 another exam. After that semester break..start final semester on 4/11.

Rasenya ini first time aku exam bulan ramadan. Ada banyak hikmahnya. Bolehlah study lepas sahur...or b4 sahur..aku bangun sahur dalam kol 5am. Walaupun aku x posa aku mesti bangun jugak coz keje aku mengejutkan orang...maklumlah kat rumah nie tinggal aku, adik, mak dan wan aku je..

ok kawan2..sama2lah kita banyakkan amal ibadat di bulan yang mulia ini ok. Masa berbuka tu jangan minum air banyak sangat esp air batu..nanti sakit pulak...

till now..chow..wish me luck for my exam..maybe after exam baru aku dapat update blog ini...

No comments: